Peatükk
1. Klienditeenindus

KORDAMISKÜSIMUSED

Millised väited on õiged?

  • Aja broneerimine
    • Räägitakse aeglaselt ja selgelt, eriti telefonis.
    • Telefonile tuleb vastata nii kiiresti kui võimalik. Telefon ei tohiks heliseda rohkem kui kolm korda.
    • Kui kliendil ei ole kindlat soovi, pakutakse talle esmalt välja kaks erinevat aega ning alustatakse kellaaegadest, mis ei ole eriti populaarsed.
    • Igaüks vastab telefonile omal viisil, oluline, et seda tehakse sõbralikult.
  • Ooteaeg
    • Esmakohtumisel ei pea teenindaja ennast, enne tööga alustamist, nime pidi tutvustama.
    • Kliendile naeratatakse, et tervitada teda sõbralikul moel.
    • Klienti ei aidata tema mantlite, käekottide jms paigutamisel, see võib jätta imeliku mulje.
    • Kui salong on väike või avar, ei pea me klienti juhatama.
  • Kliendi nõustamine
    • Toodete ja teenuste hindu täpsustatakse ja nimetatakse nõustamise ajal.
    • Kui klient soovib teada hindasid, siis ta kindlasti küsib.
    • Kui aega on vähe, ei ole vaja nõustamisega aega raisata.
    • Juuksurid ei ole müüjad ja sellepärast ei pea nad rääkima müügitoodetest.
  • Arve
    • Klientidel on alati kiire ja sellepärast ei ole oluline, kuidas nad lahkuvad.
    • Kliendile selgitatakse, millest arve koosneb.
    • kliendi aitamine vajadusel, riietumisel ja muudel sellistel protseduuridel, on ajast ja arus
    • Hüvastijätt on oluline, sest lõpumuljel on väga püsiv mõju.
  • Juuste pesemine
    • Pesutoolis tuleb vältida igasugust segamist, et klient saaks rahulikult lõdvestuda.
    • Kõikidele klientidele meeldib tugev peamassaaž.
    • Enne pea pesemise alustamist tuleb kliendi riided kinni katta.
    • Kliendi käest küsitakse vee temperatuuri ja massaaži tugevuse sobivuse kohta.
  • Juuste lõikamine
    • Oluline on juukseid lõigata väga kaua, sest siis on klient valmis ka selle eest maksma.
    • Juuksur peab olema saanud, juba enne töö/protseduuri alustamist, infot kliendi soovide ja tahtmiste kohta.
    • Juuste lõikamine on kliendi jaoks tõeline nauding ning teda ei huvita, mis täpselt toimub.
    • Kliendid tahavad rääkida ja sellepärast puudutatakse ainult teemasid, mis ei räägi nende soengust.
  • Viimistlus
    • Hindadest räägitakse ainult siis, kui klient küsib.
    • Kliendilt küsitakse alati, kas on midagi, mida tuleks muuta, enne kui töö lõpetatakse.
    • Klienti informeeritakse ka toodete hindadest, mida talle viimistluseks soovitatakse
    • Juuksur selgitab kliendile, kuidas ja milliseid tehnikaid kasutades talle soengut tegema hakatakse.
  • Peale juuste pesemist
    • Kliendi ooteaega võib „segada” ajakirjade, jookide jms pakkumisega.
    • Juuksur kannab hoolt selle eest, et aeg pea pesemise ja lõikuse vahel oleks minimaalne.
    • Kui klient vajab lugemismaterjali või soovib midagi juua, siis ta kindlasti küsib.
    • Kliendi juuksed tuleb katta käterätiturbaniga.
0 / 8