Millised väited on õiged?
- Aja broneerimine
- Räägitakse aeglaselt ja selgelt, eriti telefonis.
- Telefonile tuleb vastata nii kiiresti kui võimalik. Telefon ei tohiks heliseda rohkem kui kolm korda.
- Kui kliendil ei ole kindlat soovi, pakutakse talle esmalt välja kaks erinevat aega ning alustatakse kellaaegadest, mis ei ole eriti populaarsed.
- Igaüks vastab telefonile omal viisil, oluline, et seda tehakse sõbralikult.
- Ooteaeg
- Esmakohtumisel ei pea teenindaja ennast, enne tööga alustamist, nime pidi tutvustama.
- Kliendile naeratatakse, et tervitada teda sõbralikul moel.
- Klienti ei aidata tema mantlite, käekottide jms paigutamisel, see võib jätta imeliku mulje.
- Kui salong on väike või avar, ei pea me klienti juhatama.
- Kliendi nõustamine
- Toodete ja teenuste hindu täpsustatakse ja nimetatakse nõustamise ajal.
- Kui klient soovib teada hindasid, siis ta kindlasti küsib.
- Kui aega on vähe, ei ole vaja nõustamisega aega raisata.
- Juuksurid ei ole müüjad ja sellepärast ei pea nad rääkima müügitoodetest.
- Arve
- Klientidel on alati kiire ja sellepärast ei ole oluline, kuidas nad lahkuvad.
- Kliendile selgitatakse, millest arve koosneb.
- kliendi aitamine vajadusel, riietumisel ja muudel sellistel protseduuridel, on ajast ja arus
- Hüvastijätt on oluline, sest lõpumuljel on väga püsiv mõju.
- Juuste pesemine
- Pesutoolis tuleb vältida igasugust segamist, et klient saaks rahulikult lõdvestuda.
- Kõikidele klientidele meeldib tugev peamassaaž.
- Enne pea pesemise alustamist tuleb kliendi riided kinni katta.
- Kliendi käest küsitakse vee temperatuuri ja massaaži tugevuse sobivuse kohta.
- Juuste lõikamine
- Oluline on juukseid lõigata väga kaua, sest siis on klient valmis ka selle eest maksma.
- Juuksur peab olema saanud, juba enne töö/protseduuri alustamist, infot kliendi soovide ja tahtmiste kohta.
- Juuste lõikamine on kliendi jaoks tõeline nauding ning teda ei huvita, mis täpselt toimub.
- Kliendid tahavad rääkida ja sellepärast puudutatakse ainult teemasid, mis ei räägi nende soengust.
- Viimistlus
- Hindadest räägitakse ainult siis, kui klient küsib.
- Kliendilt küsitakse alati, kas on midagi, mida tuleks muuta, enne kui töö lõpetatakse.
- Klienti informeeritakse ka toodete hindadest, mida talle viimistluseks soovitatakse
- Juuksur selgitab kliendile, kuidas ja milliseid tehnikaid kasutades talle soengut tegema hakatakse.
- Peale juuste pesemist
- Kliendi ooteaega võib „segada” ajakirjade, jookide jms pakkumisega.
- Juuksur kannab hoolt selle eest, et aeg pea pesemise ja lõikuse vahel oleks minimaalne.
- Kui klient vajab lugemismaterjali või soovib midagi juua, siis ta kindlasti küsib.
- Kliendi juuksed tuleb katta käterätiturbaniga.
0 / 8