Peatükk
1. Klienditeenindus

SISSEJUHATUS

Klientide teenindamine on juuksuritöö kõige kergem ja samas ka kõige raskem osa.

Miks see nii on?

Teeninduse kvaliteet määrab ära selle, kas kliendist saab püsiklient või mitte. Halba teenindust ei heasta ka see, kui juuksur on üliprofessionaalne, perfektsete ametioskuste ja laialdaste teadmistega.

Kuidas kliente hästi teenindada?

Esmatähtis on kliente austada ja alati anda endast parim. Kliendid on juuksuritöös kõige olulisemad, sest nemad tagavad sissetuleku ja edu.

Teiseks tuleb kliendile iga tegevuse juures näidata, et ta on salongis oodatud ja teretulnud külaline.

Kuidas seda teha?

Õpikeskkonna peatükis „Klienditeenindus“ räägimegi tegevustest, mis tagavad korrektse ja hea teeninduse juuksurisalongis. Praegu, kui veel õpid, on sul vaja need tegevused täpselt selgeks saada. Hiljem, kui oled kogenenum, tulevad need iseenesest, nii ka sinu edu juuksurina.