Põhjalik kliendikonsultatsioon on õnnestunud juuksuriteenuse alusLoki statsionaarne (mitteliikuv) vundament; peanahale lähim... More.
Nii kliendi kui juuksuri jaoks on oluline leida hea kontakt, sest nii on kergem teineteist mõista ning juuksur saab paremini aru kliendi tõelistest soovidest ja oskab talle selgitada, mida soovitud värvitooni saavutamine endaga kaasa toob.
Kliendiga värvikonsultatsiooni läbiviimisel on oluline mõju ka ruumil, kus viibitakse – valgus ja ka seinte värvitoon võivad muuta värvide tooninüansse. Kõige soovitavam on loomulik valgus ja valged seinad. Sellise võimaluse puudumisel peab hästi tundma ruumi eripärasid, mis sõltuvad valgusest ja värvidest selle ümber.
Kliendikonsultatsiooni etapid
- Tähelepanu tuleb pöörata kliendi nahatoonile.
- Kliendi tõelised soovid saab teada, kui esitada talle avatud küsimusi. Avatud küsimused on need, millele on võimalik vastata pikemate vastustega, kui lihtsalt ei või jah. Näiteks:
- – Millised värvid on teile südamelähedasemad?
- – Millisena kujutate ette lõpptulemust?
- – Millist värvi te kindlasti ei soovi?
- – Olete märganud kellelgi seda värvi, mida soovite (tv, ajakiri)?
- Kindlasti tuleb täpsustada kõiki vastuseid – kui klient ütleb, et ta nii blond olla ei soovi, siis tuleb täpsustada, mida tähendab tema jaoks „blond“ ja mida „mitte nii blond“ ning milline täpselt on see värv, mis talle meeldiks.
- Kindel abi on näidetest, olgu siis tegemist piltide või värvitud juuksesalkudega.
- Oluline osa on juuksuripoolsetel soovitustel. Juuksur võib soovitada, milline värvitoon sobib kliendi naha- ja silmade tooniga.
- Kliendile tuleb kindlasti selgitada, milliseid protseduure soovitud lõpptulemus nõuab ja mitte anda kehtetuid lubadusi.
- Kliendiga peab rääkima lihtsas keeles, mitte professionaalide keeles.
- Klienti peab kursis hoidma kõigega, mida juuksur kogeb ja märkab protseduuri käigus.
- Kui klient soovib midagi, mis ei sobi või mõjub kahjulikult tema juustele, kuid jääb kindlaks oma soovile ka peale selgitusi, tuleb temaga sõlmida allkirjastatud leping, et klient on teadlik riskidest ja nõustub omavastutusega.
- Värvikonsultatsiooni läbiviimist hõlbustab värvi diagnoosilehe täitmine.
Pane tähele!
Värvisegu valimisel ja kokkusegamisel võta arvesse kliendi juuste struktuuri ja tekstuuri. Väga poorsed ja väga peened juuksed nõuavad õrnemat kohtlemist kui normaalsed juuksed.