Klientuuri kogumine on juuksuritöö üks alustalasid, sest iga töö peab selle tegijat üleval pidama ning juuksuri jaoks on tema klientuur just elatusallikas.
Edukas klientuuri kogumine sõltub mitmetest teguritest:
- pidev valmisolek teenuse osutamisel,
- enesereklaam sotsiaalmeedias ning sõprade ja tuttavate hulgas,
- konkurente ei tohi kritiseerida,
- kõigis ja kõiges peab püüdma leida midagi head – kindlasti tuleb seda teha enne oma kriitika esitamist,
- klienti peab suhtuma positiivselt ka siis kui ta on otsustanud teenust mujalt osta,
- kliendile tuleks teha väikeseid kingitusi (testrid, soodustused, pakkumised telefoni teel, erilised vastutulekud),
- huvitavat juttu rääkides, ei ole soovitav kasutada inimeste nimesid jms,
- kliendil peab laskma rääkida ja kliendi jutu vastu tuleb huvi üles näidata,
- juuksur ei nõusta klienti elulistes küsimustes ja ei vaidle kliendiga,
- alati peab pakkuma parimat teenust,
- lähtuda tuleb sellest, mis sobib kliendile ja kohandada see siis parima lahendusega.
Kindlasti pole võimalik klientuuri koguda juuksuril, kes:
- süüdistab või ähvardab klienti,
- käsutab või õpetab klienti,
- on kliendi suhtes ükskõikne ja üleolev,
- annab mõista, et ei taha leida lahendusi.