Peatükk
1. Klienditeenindus

1.6 KLIENT SOOVIB BRONEERIDA AEGA

Klient helistab või tuleb salongist läbi, et broneerida endale juuksuri juurde aeg.

  • Sellise soovi puhul tuleb kõigepealt uurida, millised ajad kliendile sobivad.
  • Juhul, kui klient ei ütle kindlat aega, tuleks talle esimesena pakkuda neid aegu, mis tavaliselt väga kiiresti ei täitu.
  • Arvestada tasub sellega, et klient ei ole teenindajaga samas situatsioonis ning märkmiku välja otsimine jms võib aega võtta.
  • Kui klient on oma valiku teinud, tuleb kindlasti kokkulepitud aeg veel üle korrata kinnitamaks, et üksteist on sarnaselt mõistetud.
  • Võimalusel tuleb kliendile kaasa anda ka kirjalik nimekaart, kuhu on märgitud kokkulepitud teenuse aeg.
  • Ideaalne on, kui klient saab päev enne kokkulepitud aega ka meeldetuletussõnumi.